မူလစာမ်က္ႏွာ | ႏွစ္သက္မိေသာ ကဗ်ာမ်ား

Wednesday, April 15, 2009

အသည္းစြဲ ကဗ်ာဆရာ ၄

ေအာင္ခ်ိမ့္

လမ္းထိပ္ကြမ္းယာဆုိင္က
သၾကားလုံးဟာခ်ဳိတယ္။
ဂ်ယ္ရီလူး၀စၥနဲ႔
သန္းႏြဲ႕ ရယ္ရတယ္။

‘ဂၽြန္လ၏ မုိးေရမ်ား’ .. မွ

အဲဒီလူေတြက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ရယ္စရာေတြ လုပ္ျပတယ္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ရယ္ရမွာ အားနာတယ္
အားနာနာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရယ္ပါတယ္
ရယ္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္ညစ္တယ္။

တစ္ဆိတ္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာ ယုံေစခ်င္ပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ေပါ့ပါးသြားေအာင္ တကယ္ရယ္ခ်င္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment